![]() |
Scopul nostru este formarea cadrelor de factură nouă în domeniul psihologiei, sociologiei, asistenței sociale și psihopedagogiei capabile să se implice în contextul economico-social competitiv și dinamic, posedînd abilități de analiză teoretică și implicare practică în rezolvarea problemelor individului uman și colectivității. Acest lucru se realizează prin perfecționarea continuă și implementarea strategiilor curriculare ținîndu-se cont de principiile generale și obiectivele prevăzute de Declarația de la Bologna și Cadrul Național al Calificărilor pentru Învățămîntul Superior: asigurarea calității învățămîntului superior; realizarea procesului de pregătire a cadrelor în cadrul a trei cicluri – licență, masterat, doctorat; promovarea mobilității studenților, a personalului academic și administrativ; revizuirea conținuturilor curriculare în corespondență cu dimensiunea europeană a învățămîntului superior; extinderea posibilităților instruirii continue. O importanță deosebită o acordăm implementării tehnologiilor educaționale moderne, bazate pe sporirea rolului studentului în asimilarea materialului de program, pe utilizarea metodelor contemporane informaționale în predare/învățare/formare, valorificarea elementului practic, colaborarea cu instituțiile, organizațiile și întreprinderile în vederea consolidării capacității de pregătire profesională aplicată. În concluzie constatăm, ca nu ne propunem imposibilul, ci doar pregătirea tinerilor pentru o afirmare profesională și socială, care le va permite să concureze pe piața muncii ce devine din ce în ce mai competitivă, din ce în ce mai aspră. |
Decanul Facultății, Svetlana Rusnac, dr. conf.univ.